A Next Wave Europe nyerte a Vital Europe nemzetközi tenderét

VitalEurope, a világ egyik legnagyobb fogászati szolgáltató központja, amely Budapesten kívül Londonban és Párizsban is megtalálható, nemzetközi tendert írt ki online marketing feladatok megoldására.

A brief tanácsadásra, online médiavásárlásra, online PR-ra és alkalmazásfejlesztés kért koncepciókat, elsősorban a francia piacra. A Vital Europe a meghívásos tender résztvevői közül a Next Wave Europe-ot választotta ügynökségének, a közös munka már el is kezdődött.

A 2012-es “Év Kommunikációs Ügynöksége” díjat (Kreatív PRizma) elnyerő Next Wave Europe integrált digitális ügynökségi szolgáltatásokat kínál partnereinek a CEE régióban.


További linkek:
Vital Europe
Kreatív Online
Mediainfo

Miket tanulhatunk más iparágaktól?

Kreatívgyakorlatok túl a reklámiparon – mit tanulhatunk más iparágaktól? Brunó januári cikke már online is elérhető a Kreatívon.

“Talán csak városi legenda, de az egyik legjobb innovációs sztori a biztonsági öv feltalálása. A történet szerint a Volvo vezető mérnöke épp nagybevásárláson volt, ahol megakadt a szeme a tojásos dobozokon és hirtelen rádöbbent: ahogy a doboz a koccanást megelőzendő, eltartja egymástól a tojásokat, úgy kell az autóban az embereket is elválasztani egy öv segítségével. A tanulság: a legjobb észrevételeket sokszor a sajátunktól egészen különböző területektől nyerhetjük.Tovább ››

Új kutatási projekt a közösségi média előnyeinek kihasználására

A Next Wave is tagja az OPTIMIZR néven elindított új európai kutatási projektnek, amely a közösségi médiában indított kampányok optimalizálását célozza meg a strukturálatlan szövegek és a diffúz információterjedés problémájának megoldásával. Az Európai Bizottság finanszírozásában megvalósuló új tudományos projekt célkitűzése egy olyan innovatív analitikai eszköz kifejlesztése, amely segítségével a marketingügynökségek és ügyfeleik – elsősorban nagy márkákat birtokló cégek – javíthatják a közösségi médiában megvalósuló kezdeményezéseik hatékonyságát.

További információk:
- OPTIMIZR honlap (angol)
- SocialDaily (magyar)
- Márkamonitor (magyar)
- Kreatív Online (magyar)

Arany Penge

A 14. Aranypenge  versenyen Ezüst Pengét nyertünk a Nike-nak készített ‘Cheer Me On’ kampányunkért. Köszönjük!

Next Wave Europe presents: Nike Cheer Me On from Next Wave Europe on Vimeo.

Átütő innováció: a kihívás kívülről érkezik

Egyre több olyan innovációnak lehetünk tanúi, ahol az innovátor képes megakasztani,  felborítani egy-egy iparág megszokott rendjét és teljesen új modellt hoz az átformált piacra. Ezek az átütő innovációk mindig kis körökből, az iparágon kívülről érkeznek. Az üzlet megszokott menete, a szakma régi rendje napjainkban megakadóban van a reklám-, média- és piackutatási szektorokban is, ugyanilyen külső kihívások miatt. Hogyan vegyük fel a ritmust, hogyan maradjunk versenyben?

A bejegyzés folytatódik ››

Most érkezett – Cause and Effect: Visualizing Sustainability

Megérkezett kedvenc berlini kiadónktól, a Gestalten-től a NWE könyvtár legújabb darabja: Cause and Effect – Visualizing Sustainability. A fenntarthatóság az egyik legforróbb téma manapság, de az absztrakt és komplex összefüggéseket sokszor nehéz befogadni. Ez a könyv ebben segít, az adatvizualizáció és az infografika eszköztárával mutatja be a legérdekesebb fenntarthatósággal kapcsolatos tényeket.

“Az igazság pillanata! Nem minden a konverzió, igenis számít a branding.”

A fenti címmel kaptam felkérést Csermely Ákostól, hogy vegyek részt az idei Evolution konferencián egy kerekasztal beszélgetésen. Bemelegítésképpen, alább röviden összefoglalom gondolataimat a témáról. A bejegyzés folytatódik ››

A Next Wave Europe bemutatja: Nike Cheer Me On!

A Next Wave Europe bemutatja: Nike Cheer Me On

Next Wave Europe presents: Nike Cheer Me On from Next Wave Europe on Vimeo.

Közösségi projektjeink 2012-ben


Erdei Krisztina fotója (Next Wave iroda)

Fontosnak tartjuk, hogy a mostanában túlhasznált “social” szó a mi esetünkben ne csupán divatos online platformok használatát jelentse, hanem valós társadalmi kapcsolatokat, közösségépítést, együttműködéseket és párbeszédet. Ezért törekszünk arra, hogy a nagy márkákon végzett digitális marketing munkáink mellett mindig legyenek olyan projektjeink is, amelyek ezekről a törekvésekről szólnak. 2010-ben ilyen közösségi munka volt az a szakmai támogatás, amelyet a magyar WWF számára nyújtottunk, tavaly elsősorban a kortárs vizuális művészetre fókuszáltunk, idén pedig eddig fél tucat ilyen partnerséget alakítottunk ki. Ezekből örömmel mutatunk be párat most nektek:

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel (MOME) a tavaszi félévben kezdődött a kapcsolatunk, amikor Brigi elkezdte oktatni kortárs vizuális kommunikáció című tantárgyát, ami az animáció és a médiaművészet kapcsolatára koncentrál. A design egyetemmel való együttműködésünk most ősszel kiterjed, Brunó digitális kommunikációt fog tanítani a hallgatóknak novembertől és tervezés alatt áll egy teljesen új enterpreneurship kurzus is.

A Corvinus Egyetemen működő Antall József Tudásközpont szervezésében működő Karrier Akadémiát is tudásunkkal tudjuk támogatni, itt márkaépítésről és a stratégiai kommunikáció szerepéről fogunk előadást tartani október végén a hallgatóknak.

Az APACuka már a Horánszky utcai ősbázison is a kedvenc helyünk, sőt többünk törzshelye volt (első irodánk is ebben az épületben székelt). Amikor János Timiék nyár végén kérték a segítségünket, nem volt kétséges, hogy segíteni fogunk. A munka még csak most kezdődik igazából, az APACuka pozicionálásán, illetve a kommunikáción fogunk dolgozni.

Tavaly év végén mindannyian élveztük az első InstantArt projektünket, amely az ország első közösségi Instagram kiállítása volt. Ezt idén kiterjesztjük új, többek között köztéri irányokba, ennek kapcsán az új vezetéssel működő Design Terminállal is elkezdtünk egy ígéretes párbeszédet (stay tuned!).

A Château Visz, egy volt “főúri rezidencia”, egy luxus kastélyszálló Somogy megyében, a Dél-Dunántúl legfontosabb gasztronómiai fellegvára. A Dining Guide 2010-es értékelése alapján elnyerte az Év Étterme címet – mi nyáron megkóstoltunk mindent, megerősítjük, hogy jól megérdemelten. A műfaj még új a rendszerváltás utáni Magyarországon, pedig a vonzó minták adottak: Provence, Toszkána, Katalónia, régiók, ahol működik a minőségi turizmus és helyi alapanyagokból, helyi beszállítókra építve virágzik több tucat fantasztikus étterem. Ennek az ideálnak hazai sikere fontos számunkra, ezért a tulajdonosokat támogatni fogjuk több területen is, melynek része a stratégia, a CRM és a kommunikáció is.

Nyugat-Európában sok olyan professzionális szervezet működik, amely a nonprofit szektort, benne a szakmai szervezeteket képes integráltan támogatni. Itthon a friss alapítású Civil Support Nonprofit Kft. fog hamarosan betölteni hasonló szerepet. Ez egy NGO-kat, civil szervezeteket integráltan támogató szakmai hálózat lesz, ami cégek együttműködő közösségéből jön létre. A Next Wave Europe az az egyik ilyen együttműködő cég – a Grow (szervezetfejlesztés), a TMC (adótanácsadás), az Avaka (könyvelés), a BISNet (IT, cloud szolgáltatások) és a Montana (szövegbányászat, jogszabályfigyelés) mellett.

Szeretnél velünk együttműködni? Keress minket!

Szakmai gyakornokot keresünk!

Érdekel a digitális márkaépítés, a stratégiai tanácsadás, a kreatív munka? Ki szeretnéd magad próbálni kommunikációs ügynökségnél? Ha igen, akkor itt a lehetőség, jelentkezz hozzánk szakmai gyakornoknak!

Amit szeretnénk tőled:

- Nagyon jó íráskészség
- Angol nyelvtudás
- A legfontosabb digitális-platformok (Google, Facebook) ismerete
- Microsoft Office és/vagy Apple iWorks programok alapos ismerete
- Heti 2,5 – 5 nap irodában töltött idő (rugalmas)

Amit nyújtunk neked:
- Tanulási, képzési lehetőség (nem kávéfőzés lesz a feladatod)
- Részvétel az ügynökségi feladatokban, az ügynökségi munkafolyamatok megismerése
- Inspiráló iroda, környezet, csapat
- Csocsó, ping-pong, terasz, grillsütő
- Fizetés (nem sok az elején, de fizetés)

Jelentkezni a hello@nwe.hu email-címen tudsz fényképes önéletrajzzal. Kérlek, tegeződj velünk.

Élmények a boltban (és azon túl)

Az üzlet az a hely, ahol a márkák fizikailag is kapcsolatba kerülhetnek a fogyasztóval. Ez rengeteg izgalmas lehetőséget rejt magában, amit érdemes kihasználni. Itthon egyelőre még viszonylag kevesen teszik ezt. Tőlünk nyugatabbra azonban már évtizedek óta látszik az a trend, hogy az eladás helyét nagyon tudatosan megtervezve a márkaélmény részének tekintik. Törekszenek arra, hogy maga a tér is kifejezze a márka identitását. Különleges szolgáltatásokat nyújtanak, a márka értékeit tükröző belső építészeti megoldásokat alakítanak ki, interaktív eszközöket használnak, amelyek mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a vásárló olyan tapasztalatokat szerezzen a boltban, ami pozitívan befolyásolja a márkaélményt.

Az elmúlt években több dolog is befolyásolta a retail szektor változását. A piac szereplői átalakulásra, további fejlődésre kényszerülnek. Azok maradhatnak versenyképesek közülük, akik hajlandóak a változásra és képesek alkalmazkodni a legújabb szokásokhoz, igényekhez, trendekhez.

Mik azok a tényezők, amik befolyásolják a kiskereskedelem aktuális trendjeit? A bejegyzés folytatódik ››

Nike márkabolt a WestEndben

Lesz újra hivatalos Nike márkabolt Budapesten! Július 26-án, csütörtök este 9 órakor lesz az official Nike Store megnyitója a Westendben. Mindig kaphatók lesznek az új Nike modellek, running, football, women, minden területről. A boltnak létrehoztunk egy új  Facebook oldalt is, ezzel már négyre nőtt az általunk kezelt Nike márkaoldalak száma. 2009 vége óta a Next Wave felel a Nike Football, a Nike Running és a Nike Women márkák minden digitális és social tevékenységéért. Az idei évben más izgalmas új dolgok is lesznek, az eddigi egyik legnagyobb dobásunkra pont a Félmaratonra készülünk! Stay tuned. :)

Social business, mint munkahely?

Mi történik egy fiatal digitális benszülött munkavállalóval, ha találkozik egy kevésbé közösségi munkahellyel?

A legújabb generáció (nevezhetjük őket Y-nak, R-nek vagy C-nek is, mi leginkább ez utóbbit használjuk: connect, create, contribute, communicate, content creating generation) tulajdonságai mindenkit foglalkoztatnak. Amióta elnevezzük a korcsoportokat (vagy inkább betűket aggatunk rájuk) állandó kérdés, hogy aktuálisan mi okozza a generációs réseket, miben más az új generáció, mit csinálnak máshogyan, milyen mozgalmakat építenek és mit folytatnak a korábbiakból vagy éppen miben mondanak ellent nekik? A bejegyzés folytatódik ››